På kontroll igen

Vi var till akupunkturen idag och de kontrollerade mitt blodtryck och det visade sig att det hade höjts lite igen.... :/ De tog ett ctg och urinprov men allt såg bara fint ut. Så enligt läkaren var det ingen fara på taket. Vi ska tillbaka på måndag och då gör de testerna på nytt (om det nu inte skulle gå och bli värre som jag märker av innan dess...).

Men det var ju bra att höra att jag inte hade proteiner eller nåt annat krafs i urraprovet. På ctg:et mådde Fjant bara bra och låg och sussade i godan ro.

Mikael hade två kompisar över på fika ikväll. De hade varit på kurs i stan och bor på ett hotell i närheten. Det var kul att få träffa lite folk.

Jag försökte mig på en liten promenad nu på kvällen men det gick inte alls. Fogarna höll på att separera redan efter att jag kommit ned för våra 6 trappsteg och ut på grusgången... verkar bli värre igen. Men det är väl att anta då det ju börjar närma sig. Tänk nästa vecka får vi se lill* Fjant på ultraljud! Spännande eller hur!?

Idag klockan 16:44 fick våra kompisar en liten kille!!! Vi fick en bild över skype och han var så söt! :D Pojken måste kommit ut bara ca en timme efter att vi gick från BB! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0