Lucia

Vi var och tittade på lucia idag på torget. Det var som det brukar, en massa folk och några brandbilar haha!!! Men det är klart att det säkert är mycket roligare för ungarna än det är för oss vuxna :) Fjanten i magen var i alla fall i extas över lucia och sparkade och knuffade massor när luciatåget dök upp. Jag drog alltså slutsatsen att den måste vara en tjej (eller möjligtvis en regnbågspojke!) haha!!!

Vi åt även på restaurang ikväll. Jag valde min favvorätt som de har, fajitas. Jag har inte haft så mycket aptit på ett tag men med superrätten fick jag ned massor med gott!!! Jag antar att jag är trött på att äta för ätandets skull. Man tröttnar ju på att äta hela tiden, även om man är hungrig.

Figge och Lotta var på besök på kvällen och vi drack glögg och inspekterade Mikaels älghorn som han hämtat idag från monteringen... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0