Julmys

         

I helgen har det bara varit julmys för hela slanten. Vi har lyckats (läs: Micke har lyckats) få upp julstjärnorna och jag har pekat och visat var alla tomtar ska stå! :) Nu är det så mysigt hemma att jag mest gått runt och varit salig på pepparkakor. Igår var Veronica över på fika, vilket var sååååå roligt då det var alltför länge sedan jag träffade henne. På kvällen kom mamma och pappa samt Jan-Gustaf med Lina och Fon. Det var alltså fullt upp hela kvällen med glögg och pepparkakor. :)

Idag har jag mest suttit i soffan och fikat med mamma och pappa. Vi har stuvat byrån full med alla fina saker till Fjant och så har vi bara softat.

Nu på kvällen var det självständighetsbalen på TV. Det är hemskt att se alla "monstertanter" som kommer på parad. Var har de hittat de skräckinjagande klänningarna kan man fråga? Det är absolut noll smak över huvudtaget. Skräcködlornas parad kallar jag det för... med skräckblandad förtjusning måste man bara titta en stund och förundras.

På bilderna ser ni byrån, tomteparaden (jultomtarna är jättegamla, jag har fått dem av mormor) samt nya fina filofaxen som ska hålla reda på (öhh...) mitt liv på nåt vis...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0